Kryssning

Tack för att ni läser fast jag inte ens skriver något. :p

Jag har varit på kryssning och är helt slut!! MEN det är inte som det låter.. Nej, jag har inte varit uppe och druckit/festat hela natten. Pensionär som jag är har jag varit på dansbandskryssning och inte druckit en droppe alkohol.

Det var ganska kul tycker jag. Däremot är det roligare på vanliga danskvällar. Här var många fulla, golvet var kladdigt eftersom alla spillde ut drinkar och det var sjukt litet dansgolv så det var extremt trångt. Men det är alltid kul att dansa så jag klagar inte. :)

Och just ja, vi såg pappan från telia-reklamen... tror vi... lite coolt! :)

Mamma och jag hade tänkt bada men det fanns inga solstolar lediga och då fick det vara.
Såhär ser det ut, fast taket är inte uppfällt på vintern... tur det.

 
Källa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0