Nostalgi

Julia var lite (väldigt) grinig igår. Allt gick snett och jag var bara så trött. Jag hällde mat över hela min vita nya tröja (bruna fläckar nu), jag var tvungen att börja om med min stickning då jag lagt ner sååå många timmar på min halsduk... jag var jättetrött efter att ha tränat något varje dag, jag var irriterad över vädret, nervös inför dagens prov, hade ätit lunch kl. halv 11 och därefter bara 2 mackor (så när jag kom hem runt 10 höll jag på att dö).

Detta gick ut över min snälla familj. Mamma och Elin var riktigt gulliga. Då jag slängde mig på hallgolvet masserade båda två mig! Mamma värmde mat till mig samtidigt som hon läste högt ur min bok (som vi ska kunna till provet idag). Mamma gav mig sedan mer massage, med olja. Jätteskönt! Hon sjöng låtar för mig som hon gjorde när vi var små.

Hur lätt var inte livet när man var mindre?



Kommentarer
Linnea H

Åh vad mysiga de är :)<3

2011-02-11 @ 10:09:13
Lasse! :D

Vilken tur du har!! :D

2011-02-11 @ 12:42:17
URL: http://andrealaszlo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0