Skådespelerska??

Wow! Fick världens roligaste samtal idag mitt i all kaos. Det var Natalia som ringde och sa att jag fått jobbet som drömtjejen i hennes kortfilm.

Inte för att det är en sån stor roll men ändå!!! Jag ska bli sminkad på morgonen när jag kommer dit och sånt, så det verkar ganska seriöst ändå för bara en liten roll.

Det är ju alltid bra att ha gjort något sånt här om man vill söka roller senare! :D wow, jag är så glad.

Dessutom har jag aldrig fått så många som gillat nåt på facebook som jag fick när jag skrev att jag fått rollen. Just nu är det 35 som gillat :D wow! Dessutom har jag haft 41 läsare idag på bloggen. Antar att alla har för lite att göra en dag som denna!

Puss och kram! :D


Kommentarer
Frida

Sv: Tack så jättemycket! Ja nu ser du, de brydde sig inte om att du hade finnar, är man en bra person ser man igenom det. De såg den glada Julia. :D



ÅÅ, taggar, vill gå på zumba. Ska kolla busstider. Var det på najaden? Taggaaaa!!! ;)

2011-02-11 @ 19:39:40
URL: http://fridajs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0