Too much!

Ibland känner jag att jag har liiiiite för mycket att göra. Jag åker hemifrån vid typ halv 9 och kommer ofta inte hem förrän halv 10 på kvällen. Har nämligen minst 2 "aktiviteter" (inkluderat jobb) att göra varje dag efter skolan. Och sen när man kommer hem är det bara att börja plugga.

Uh, längtar till lovet, då är jag ledig. Eller?! Nej inte ens då, är redan uppbokad nästan varje dag. :( men jag ska inte klaga, för det är roliga saker som jag gör i mitt liv. Därför kan man inte välja bort något! Jag hatar att behöva prioritera!


Kommentarer
Jenni

vad jobbigt :O man måste ju ha lite vilodagar då och då för att sen kunna ta vara på allt roligt... :)

2011-02-24 @ 23:04:20
URL: http://hairlessmonkey.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0