Uppträdande i Jordbro

Har varit och sjungt "Warwick Avenue" i Jordbro. Valde att bara sjunga en låt eftersom att "Samson" är ännu lugnare och jag känner mig så mobbad med mina ballad-låtar (när alla andra kör rap eller dansar). Hur som helst så gick det väl halvbra. Måste bygga upp min scenkänsla lite mer. Jag vet inte vad jag ska göra på scenen. Modou snackade om att de varit och uppträtt på kungsan förra året... inför tusentals personer!!!! De skulle förmodligen göra det i år igen, vilket innebär att jag kanske får vara med?!?!? Shiiiit vilken upplevelse det skulle vara!! WOW!

Tack till Erika som kom och tittade och höll mig sällskap ikväll. Jag blev jätteglad! :D Vi hade även otroligt roligt på vägen tillbaka då vi mötte en sjukt rolig kvinna på perrongen. Hon skulle bara fråga om vi visste när bussen gick (för att tåget inte kom förrän en kvart typ), men vi slutade med att stå och asgarva hela tiden ända tills tåget kom. Hon kunde gissa i vilken månad Erika var född! Coolt! Åh vad jag älskar spontana och sociala människor ibland. :) De gör livet lite roligare.

Är förresten så glad att många rappare känner igen mig och hälsar på mig. "Hej Lia, förresten" kom de fram till mig och hälsade idag. Kul att alla känner igen mig som Lia haha :) De tror att jag heter så...


Panetoz!! Så grymma :D de uppträdde ikväll men jag och Erika gick ganska tidigt så att vi inte hann se dem. Det är ju tack vare Modou som jag får spela in och uppträda så mycket! Sjukt rolig! Det är han mörkhyade som sjunger lead ofta i videon :) Han är så skön när han skojar om sitt utseende: "Hallå, tänd lampan.. jag syns inte när det är mörkt!". Sååå rolig!


Kommentarer
Elin

Men gud vilken grym musikvideo!

2011-02-28 @ 22:27:01
URL: http://cassler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0