Världens förolämpning!

Reckord många läsare igår tror jag. Hela 47 stycken!! :D

Igår var det ju snökaos. Ingen kom iväg någonstans på dagen.. jag var hemma från skolan och får göra provet på måndag. MEN mamma och jag kom iväg till dans i alla fall på kvällen. Lite läskigt var att bilens strålkastarljus la av mitt där det inte fanns några lampor på vägen!! Vi fick köra med helljus på och därmed görde vi alla förbipasserande bilar galna (det bländar ju dem).

Dansen var väldigt rolig! :D dansade med många av dem jag dansat med förut men även med några nya.

Måste berätta om världens förolämpning jag fick! Ni vet ju hur jag mår dåligt över mina finnar...? Tror ni inte att en kille jag dansat med förut säger till mig med ironi i rösten och pekar på min kind: "Det där var ju snyggt..". Han kan ju inte ha menat annat än mina finnar. Den idioten. Gud vad sur jag blev!!! Dessutom kommenterade han hela tiden vilka fel jag gjorde under dansen! Snacka om energitjuv, blev deppig hela kvällen och tänkte asmycket på hur jag såg ut.. Syntes finnarna så mycket fast jag sminkat över dem?!

Sen finns det även de där urgulliga typerna som hela tiden säger hur duktig man är fast man vet att man inte är det. De får det att låta som att varje gång nåt går snett är det deras fel, även fast man vet att det inte är så! Glädjespridare som bara den! Tur att jag fick sluta med en sån så att jag kände mig på topp när jag gick ifrån dansen! :)


Såhär känner jag för att göra med personer som förolämpas.. (inte riktigt lika brutalt men ändå)...


Kommentarer
Jenni

shit vilken dryg kille :O bry dig inte om han du är jättesöt ju! :) Snygg bild btw haha :D

2011-02-14 @ 09:57:46
URL: http://hairlessmonkey.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0