Drömjobbet?

Letar nu efter nåt till jobb för att tjäna mer pengar. Behöver ju massa då jag ska åka både till Spanien, Idre och sen kanske Grekland i sommar. Vet ju inte heller om jag ska jobba kvar med Esther sedan när de flyttar in till stan. Vill verkligen det men det känns så långt.

Tittade på grannar.se och hittade världens bästa jobb:

Hej!
Jag heter Maria och bor i Vendelsö med min dotter Maja som är 7 år.
Jag jobbar natt och söker nu en gullig tjej som kan tänka sig
sova här.
Tiden kommer vara mellan 20.30 och 07.30.
Frukost får du gärna äta med Maja! =)
Du måste kunna prata flytande svenska.

Eftersom jag är ensamstående kan jag inte erbjuda mer än 500 kr / natt.
Det kommer mestadels vara onsd & torsd natt och ibland månd-tisd natt.

Förstå??? 500 kr för att sova! Man blir ju förmögen. Och dessutom på gångavstånd från mig! Jag hoppas verkligen jag får det men det kan man ju aldrig veta...


Kommentarer
Linnea H

Lyxjobb eller vad!? Haha de skulle passa dig! :D Akta dig så du inte försover dig bara haha ;D

2011-01-07 @ 00:48:13
Erika

var det många som hade sökt det jobbet ?? det skulle ju vara asbra! :)

2011-01-07 @ 00:59:48
Anonym

FETTASBRA!

haha jag skulle lätt åka från Dalarö dit för att göra det haha XD

2011-01-08 @ 14:14:48
Anonym

//elisÄ

2011-01-08 @ 14:15:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0