Fyspass!!

Oj oj vad jag har varit duktig idag. Vi hade världens jobbigaste papper som vi skulle göra idag på gympan. 16 punkter var det och man skulle hinna med alla. :p

Ex. "40 situps, 40 upphopp, 40 armhävningar, 1 minut plankan, 1 minut 90 grader mot en vägg, hoppa hopprep 2 minuter." Så efter man gjort en hel lista med såna här saker avslutas listan med "10 maxvändor" (att springa det fortaste man kan). It was killing me!! Pheuw!!

Jag (till Erika som gjorde övningarna samtidigt som mig): Erika, tänk på skidresan (då kan det vara bra med benmuskler)... tänk på sommar 2011.. tänk på snygga killar.

Kan inte förstå att jag som liten stod i 90 grader i hela 7 minuter!!! Då var jag allt bra frustrerad dock: "prata inte!!!"... "varför säger ni inte nåt!!!!"


Favoritbild i repris.. haha ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0