Kärlek är som lindans...?

Lyssna på min teori:
* Jag tror att ytan som finns under linan är antal killar som gillar mig/gillar mig mer än jag gillar dem.
* Ytan som finns över linan är antal killar som jag gillar men som inte gillar mig/gillar mig mindre än jag gillar dem...
   Dvs. de ouppnåeliga jobbiga killarna som man alltid strävar efter att få.

Man vill ju inte ha något av dem här två alternativen. Antingen kommer man själv tillslut vara den som gör slut, eller så kommer den andra göra slut.... Det finns därför ett svårt tredje alternativ:

* Linan. DÄR är det lika. Där gillar jag killen lika mycket som han gillar mig. Förstår ni hur få jag har att välja på!!!!???


Källa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0