Ligga bra till

Åh vad allt känns skönt. Idag har varit en bra dag. Fick max betyg på nk-provet (vg var max). Hade ledigt på engelskan eftersom jag var klar med allt. Ligger där vi ska ligga i matten efter nästa lektion (nu kan jag fortsätta med de riktigt svåra mvg-uppgifterna). Gjorde nyligen klar ett fotoarbete (skriva om fotografer), har därför en timme ledigt innan jag ska på stickcafé.

Idag tänkte jag sticka en halsduk, behöver verkligen en ny fin. Får se hur snabbt jag blir klar med den. Idag var det väldigt kallt!

Eftersom jag sitter i skolan och inte har så många bilder här får ni se en bild som fotografen jag skrev om har tagit. Sandy Skoglund, riktigt duktig fotograf (det är inte manipulation).

Källa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0