Mössa klar!

Så blev den. Min första mössa. Den är inte helt perfekt, men jag är ändå ganska stolt :)

Skulle sticka lite på bussen då Ida och jag var på väg hem från stan (varit på fotografiska museet med fotokursen). Hörde inte så bra eftersom jag hade musik i ena örat men det jag uppfattade från de två fjortistjejer som satt snett bakom oss var: "Hej, jag är mormor...." Fy skjutton! Får man inte sticka ifred, haha :) okej jag erkänner att jag är lite tantig av mig, men so what? Jag längtar till pensionen :P fatta vad skönt!



Kommentarer
amsibamsi

Äh bry dig inte om fjortisarna! Jag stickar också och tycker fler och fler yngre börjar haka på. Kanske nya inne-trenden! Dessutom är det avkopplande.

Och det är ju mycke mer unikt än att köpa något färdigt :)

2011-01-22 @ 11:11:58
URL: http://amsibamsi.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0