På rullande band...

Mitt liv går allt i ett.

Sen i tisdags har jag hunnit med att träffa Simon och sjunga lite och umgås med honom. Jag har träffat Ida, vi tittade på två filmer och snackade och myste. Måste bara säga hur pantad jag är när jag skulle välja film av alla hennes "tusen" filmer. Jag tänkte Scream, den har ju jag velat se (vad jag egentligen tänkte på var Scary movie... blandade ihop dem två). Blev häpen då den var läskig på riktigt innan Ida förklarade för mig att detta var en riktig skräckfilm, ingen parodi. Suck! Den andra filmen vi såg var Raise your voice, en mysig tjejfilm!

Har även hunnit med att umgås med Freja. Vi snackade om allt möjligt!

Nu har jag precis sett två filmer till med Elin och Kina. Det blev Narnia och Nära och kära. Två bra filmer!


Källa


Kommentarer
Felix

haha, hur blandar man ihop Scream och Scary Movie? x) Eller jo, de har ju samma dräkt, men ändå! :P

2011-01-06 @ 04:12:17
Lasse! :D/ Andrea

Tur för dig att Scream inte är så läskig, satt mest o skratta åt filmen! Så rolig, spec 3an! ;)

Men ändå! HAHAH FAIL!! HAHAHAHAH!

..ska jag säga som kollade på, Jag vet vad du gjorde förra sommaren. För jag trodde det va Scary Movie filmen.. -.- Tur så va den inte så läskig (a)

2011-01-08 @ 11:37:55
URL: http://andrealaszlo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0