Tjäna pengar på en restaurang?

Har haft fullt upp idag. Åkte först på opera med Madde och Siv. Första gången jag såg en, lite roligt var det.

Åkte sedan till restaurangen "la cucaracha" (kackerlackan) för att fira Natascha som fyller 18 (grattis!!!). Väldigt mysigt, dock lite dyrt tyckte jag. Allt låg typ över 200 kr. Jag åt entrecote för 215. Ganska gott med dyrt. När vi skulle betala var det kaos. Först fick vi in en nota för alla... Så vi var tvungna att skriva upp vad vi ätit (var och en), lämna kort eller kontanter och sen gå tillbaka till dem. Allt var kaos, MEN i slutändan upptäckte vi att vi fått drygt 200 kr för mycket tillbaka. Vi drog till donken och åt för de pengarna (Natascha fick 120 kr som blev över, vet inte vad hon gjorde för de pengarna).

Två bilder på Natascha dagen till ära:





Kommentarer
Lasse! :D

Varför inte GRODBILDEN till nattas ära?!!?!?! :O:O ahahah! FAN, jag e så besviken på dig :(

2011-01-30 @ 18:13:27
URL: http://andrealaszlo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0