Trött och sött

Idag är jag så himla trött. Ska lägga mig och vila i en halvtimme innan jag och mamma åker iväg och dansar (Blender, mitt favoritband :D).

På historian idag tittade vi på film. Ni vet när man är sådär trött att man inte ens märker att man sluter ögonen utan upptäcker det en stund senare? Hur man än försöker glider de igen! Så var det för mig. På rasten la jag mig därför med huvudet på bänken för att vila. Skönt!!! Vaknar av att någon sätter handen på min panna och drar bort en hårslinga. Är för trött för att göra ett tecken på att jag är vaken men öppnar ögat. Där sitter Linda och undrar om jag vill smaka av hennes coca cola och plopp (Linda i ett nötskal).

Oj vilken liten energikick jag fick. Faktiskt. Tack söta Linda, skönt att bli väckt på det sättet :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0