Hårdkörning

Det är mycket körning nu sista veckorna. Idag hade jag 3 timmars körning på grönlunds. Först en omkörningslektion sen en vanlig. Omkörningslektionen var väldigt rolig. Det var jag och en till tjej som åkte ut (man är alltid två grönlundsbilar för att ha nån att öva på), så vi turades om att köra om varandra.

Det roligaste var när vi körde på motorvägen och så kom det en liten tant (i en liten blå bil) mellan oss. Så hon var med och körde om oss. Jag gasade upp till 110 och körde om både tanten och grönlundsbilen, sen la jag mig framför henne på ca 80 för att den andra grönlundsbilen skulle kunna köra om mig. Hon tyckte då att det gick för sakta och körde om mig... och så där höll vi på! Tanten måste ha trott att vi var helknasiga! :D


Bild från Öland (bakom mammas bil... de skulle förmodligen vilja köra om)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0