Nervöst

Nu är det inte lång tid kvar tills jag kör upp. Alex kom fram till mig idag på grönlunds och bestämde att vi skulle ha en mini-uppkörning imorn. Alltså, han kör med mig som om det vore en riktig uppkörning och ser vad jag gör för fel. Uh, vet någon som kommer vara lite halvt nervös imorn vid 14.00.

Förövrigt så är det en riktigt chill dag imorn. Spanska, 2 timmar samhälle, dra ner till Rudan och sola/bada (hoppas på bra väder), kör på matten (?)... och sen kommer mini-uppkörningen.

Men trött är jag nu i alla fall efter två tuffa nätter i rad, så dags för sängen nu! :)


Förra året på Rudan, Freja och Natascha. Det blir en favorit i repris imorn :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0