Seeeg

Nu var det verkligen dags för en update kände jag... :P Förlåt att jag inte haft tid, gulligt att vissa envisas med att läsa i alla fall :)

Nu är det i alla fall långledigt och jag har hur mycket tid som helst. Har varit och dansat på grönan två kvällar i rad och övningskört. SÅ glad att skolan börjar ta slut nu. Än har jag fått alla mvg så jag kaaanske lyckas hålla alla mvg i år också. Är dock riktigt nervös inför vad jag kommer få i 2 ämnen, ligger och väger :P

Ska försöka vara lite mer aktiv nu på bloggen... hm.. får se hur det går :p


Bild från grönan (nåt år sen)


Smidigt med fläta från luggen och ner på sidan.. Slipper man få hår i ansiktet :)
gäller att hitta de bästa frisyrerna och kläderna när man ska dansa :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0