Spontant

Det är så skönt när man är ledig och kan göra spontana saker. Miranda ringde mig igårkväll och frågade vad jag gjorde. Förvånad över mitt eget svar svarade jag "inget". Så jag åkte dit och umgicks med Mirri, Lotta, Emmie och Freja. Det blev en underbar kväll fylld med sång, alias, norsk karaoke, prat om killar m.m. :)

Miranda och jag bestämde oss för att gå upp och springa på morgonen. Så det gjorde vi. 2,5 km innan frukosten, riktigt härligt!

Sedan kom pappa och hämtade mig och så körde vi en stund. Det är verkligen hårdträning nu varje dag! Inte långt kvar.... Har suttit och pluggat lite teori nu också. Det verkar gå bra, alla prov-tester jag gör klarar jag ju!


Mina sötisar som jag åker till Kreta med i sommar! <3 Längtar! (gammal bild)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0