Bandkväll

Yesss, det blev en bra kväll tillslut. Jag fick uppträda med "Just can't feel it" och sen även "You are holy (prince of peace)" tillsammans med Freja. Jag var först ut på kvällen, tur det för efter mig kom det massa duktiga artister!

Kändes lite halv coolt att sitta vid flygeln och spela en låt som är min (som Joakim skrivit). Hade en mick framför ansiktet och strålkastare på mig. Var även några fotografer som stod och fotade mig (de skulle väl ha det till Östarhaninge församlingstidning eller nåt... ). Wow, kändes riktigt bra :) Hade det varit lite större publik hade jag känt mig som en riktig kändis.

Gick även upp igen och kompade Ida då hon sjöng "Tro".

Coastline från förra året!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0