Josefine och knattedisco!!

Jag var till Josefine (min "rival" från filminspelningen) igår, det var jättemysigt!! Först mötte jag Josefine inne i stan och så följde jag med henne och köpte skor. Sen åkte vi hem till henne, hon bor på Lidingö i ett jättefint hus. Mamman som träffat mig förut var jättegullig då jag kom dit, kramade mig flera gånger och sa att det var så kul att se mig :D Jag fick även träffa hennes 8-åriga lillasyster, sjukt söt :)

De hade två supersöta hundar och världens sötaste och tamaste hamster!!! :D hade den i handen och den bara låg där! Påminde om min dvärghamster jag hade förut, Molly :p

Vi åt middag och sen fick vi skjuts till ICA för att hyra film och köpa godis. Jag blev betrodd att vara under 15 trots att hon i kassan höll mitt id-kort i handen. Hon skämdes ihjäl då hon kom på att hon läste från fel rad!

Vi gick sedan till hennes syrras klassfest. Det var disco!!! :D men allt var kaos, för de råkade låsa in nyckeln i rummet där man skötte musiken (dörren stängdes igen med nyckeln där inne). Man kunde inte sänka volymen, byta låt eller stänga av. Men barnen verkade nöjda i alla fall! :)

Josefine är nog den person som är mest lik mig ever... lyssna på det här:
* Blond
* Sjunger, dansar, gillar också teater
* Har aldrig haft en kille (har också exakt likadana krav)
* Ogillar sprutor, spindlar, folk som knäcker leder (fingrar, nacken osv.)
* Rädd för mörkt vatten
* Får alltid något i ögat!!
och massa småsaker som jag inte kommer på :p men ändå, hela kvällen satt vi och bara "NÄÄ?! du också??" :D sjukt gullig tjej <3


Hittade några jättesöta bilder från hennes facebook (hoppas jag fick sno dem)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0