Lååång inspelning

Hade sovmorgon idag till 12 idag... meeeen jag gick upp vid 7 för att bli väckt av Elin så att jag kunde göra inbakad fläta på henne. Sen satt jag och pluggade matte hela morgonen. Strax innan jag skulle gå hemifrån blev det asmycket sol i vårt uterum, så skönt men jag hade velat sitta där längre.

Efter skolan åkte jag och Simon till Jordbro för att spela in vår låt "Jag behöver dig". Vi kom till studion 17.00... och tog tåget hem som gick 23.43 :p shit vad jag var död efter det :D men låten blev bra! Vi kommer snart lägga upp den på youtube och allt :D så kul!

När jag kom hem fick jag äntligen äta (hade varit utan mat under 12 timmar... uhhh) :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0