Min dag

Idag har Lotta och jag varit i centrum och letat lite present till vår kära kompis Emmie som fyller år imorn. Vi blev riktigt nöjda med vad vi hittade på :) hoppas hon blir glad. Kan inte avslöja vad IFALL hon skulle få för sig att läsa min blogg typ en halvtimme innan hennes födelsedag... hm :P
Jag och Lotta åkte i alla fall sedan till stickcafét :) Jag gjorde min ljusterapibehandling. 3:e gången nu, efter 4:e ska det typ vara bra. :) Fick reda på att jag ser helt fel. Det finns nämligen inte en svart färg bland färgerna (man vrider så att det går från typ blå, grön, gul osv... ). Den svarta ska vara cerise. Hmm... :P

Efter det åkte jag på kör.

När jag kom hem var jag svimfärdig för att jag var så hungrig. Hade inte ätit annat än en chokladkaka och en "bar". Alltså en sån här typ (fast en annan variant):
Källa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0