Prata med Datorn!

Jag har skaffat mig Google Chrome. Som startsida har jag fått en asrolig sida dit man kan välja massa roliga saker. Ex. se vädret, youtube, wikipedia eller den här roliga funktionen: "prata med datorn".

En väldigt onödig funktion. Men kul om man har tråkigt. Mamma tyckte att den var jätterolig. Jag tyckte dock inte att det var kul när datorn började agera mamma! Detta är illa.. när t.om. datorn vet att jag egentligen borde gå och lägga mig. Suck! Och hur ska jag någonsin få en pojkvän när t.om. datorn dissar mig!!!







Kommentarer
mamma

Haha!!Jag gillar den där datorn mer o mer, särskilt när den försöker få lite ordning på dina sovtider. Jag säger bara det: Lycka till,dator!! Kram mamma

2011-03-03 @ 21:50:09
den kletiga bajskååven

hur gör man?!

2011-03-16 @ 15:59:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0