15 mars 2011

Engelskaprovet gick sjukt bra. Jag var faktiskt klar innan någon ens hann lämna rummet! På ungefär 20 minuter var jag klar och då kanske jag bara fick nåt enstaka fel... Får hoppas på att det gick bra. Brukar alltid vara så att man typ missat nån sida när man lämnar så tidigt! :p

Beställde en tid för klippning på torsdag... ingen aning om hur jag ska klippa mig.. tror det blir en tråkig klippning där de tar bara topparna :p

Var sedan på kör och hade sen solosång ;)

Baksidan tidigare idag.. Fint med solen :D nu är det vår!




Framsidan tidigare idag.. månen syns lite halvt :)




Anledningen till att jag sprang ut och fotade var att vi har fotoinlämning på torsdag (min fotokurs i skolan). Här nedan försökte jag fota en "frysbild"..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0