Utrensning av kläder

Egentligen behövde jag plugga jättemycket idag... men mitt rum var så stökigt att jag började må dåligt.

Jag som hatar att slänga saker var nu tvungen att rensa ut bland mina kläder för att få plats i lådorna. Fick hjälp av Elin och mamma att välja vad som skulle antingen:
* Sparas 
* Ges bort
* Slängas

Ibland suckade de och tittade konstigt på mig för att jag sparat något klädesplagg. Men jag KAN inte slänga saker, mår seriöst dåligt!!


Jag upptäckte någonting när jag städade... att tvättmaskinsmonstret verkligen existerar. Även kallad strumptjuven :P Detta är alla omaka strumpor som jag hade...


Detta var min "Ge bort hög".. sen hade jag en slänghög också.. Sammanlagt blev det 3 kassar med kläder som skulle bort. 



Kommentarer
Frida

Duktigt Julia! :D ett tips är att "vika ihop" strumpparen innan du lägger dem i smutskorgen. Sen viker man bara ut dem när man stoppar dem i tvättmaskinen. :)

2011-03-24 @ 17:14:25
URL: http://fridajs.blogg.se/
Frida

Ses snart förresten? :)

2011-03-24 @ 17:14:56
URL: http://fridajs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0