Yoga och Linnea

Igår var jag på mammas yogapass för första gången. Erika var också med :) det var skönt att slappna av lite, det behövdes.

På kvällen igår gick jag hem till Linnea. Jättekul, det var så länge sen vi träffades (förutom några snabba "Hej!!" i skolan). Vi bakade och åt kladdkaka och sen körde vi ett körkortsspel. Väldigt bra! Man fick se bilen åka i 3D-miljö och så ska man svara på frågor om vad man ska göra i olika situationer. Jag fick låna hem det för att se om det funkar på min dator. Hoppas!

Nu har jag suttit i skolan i en timme för att Linnea började 8 men jag 9 ;) men det är helt okej.. har övat lite körkortsteori. :)

Nu ska jag snart gå och ha lektion!!


Kommentarer
Anonym

vad tyckte du om yogan då ? :)

2011-03-31 @ 09:36:51
URL: http://generoso.blogg.se/
Anonym

sv: ja men de kan ju bli så, Så kolla inte på vågen :)

2011-03-31 @ 21:10:26
URL: http://generoso.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0