"Plötsligt händer det"

Alla tjatar på mig om hur dålig jag är på att uppdatera bloggen. Förstår inte att ni orkar bry er om att gå in och kolla ens. Blev helt chockad då jag upptäckte att jag haft runt 10 läsare nästan varje dag (ibland t.om. upp mot 20 eller 30) trots att jag inte skrivit på ett antal månader!!

Men som många av er vet har jag ett väldigt stressigt liv. Tre deltidsjobb, fritidsintressen, plugg, kompisar osv. Vem har tid med en blogg?

Men ibland kommer det, så ni får väl fortsätta att kolla om ni nu bryr er så mycket om mig, hehe.


Nu är det höst...


Okej bara för att ni är så söta och bryr er kan jag skämma ut mig lite grann.. Här är några otroligt charmiga gamla egobilder... Enjoy!!  









Kommentarer
Linnea H

Asså så gulliga bilder!!! <3

Bra med uppdatering :D

2011-10-22 @ 23:11:19
Elin

Vilken chock jag fick!! Hade inte förväntat mig en uppdatering när jag klickade mig in här! HAHAAH, älskar den andra bilden. Har jag skickat dom till dig eller skrev du inlägget hos mig?

2011-10-25 @ 23:41:35
URL: http://cassler.blogg.se/
Mickan

Jaaaaaa, äntligen en uppdatering! Jag har varit inne lite då och då och kikat, och nu tänkte jag "om hon inte har uppdaterat nu så ska jag skriva och fråga vad som händer!" Och så hade du skrivit, haha! :D

2011-10-28 @ 23:21:31
URL: http://michaelaeliasson.blogg.se/
erika

Hahah vilka gulliga (och roliga) bilder!! :D

2011-11-24 @ 22:57:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0