Cashflow

Gick idag till Nordea för att sätta in alla mina pund på mitt konto. Men där möts jag av en chock. De säger att de inte kan ta emot vissa av sedlarna som jag har med mig. De tog därför bara emot 170 pund från mig... Så jaha resten då?

Han sa att jag kunde gå till centrum och växla in där. Han tyckte jag var seg när jag inte förstod vad han menade med "mitt emot kappaaahl" (svårt att skriva men uttalet var lite roligt). Tillslut förstod jag iaf och gick dit. Där tog de emot mina pengar och tyckte att Nordea var konstiga som inte gjorde det. De tog dock en liten avgift på 35 kr för att göra det, så lite surt.

Känns skönt med pengarna på kontot. Är glad att jag lyckades frakta hem dem säkert och allt.

Dessa accepterade de...



Kommentarer
Emilia

Vad konstigt! :O Jag har också Nordea, och för mig tog de emot alla sedlar. Trots att jag hade från säkert 4 olika banker...

Svar: Skumt faktiskt.. jag hoppas på bättre lycka nästa gång :P
Julia

2012-12-23 @ 19:46:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0