Exhaust... Exhausted!

Alltså stress, panik och mer stress!

Jag är helt DÖD! Jag skojar inte då jag säger att jag promenerat i nästan 4 timmar idag! Varav 3 timmar var med en barnvagn! Allt för att "the exhaust" (typ avgasröret) hängde ner och släpade och att bilen var på lagning.

Till Lucys simning, hem igen. Till Beths skola, hem igen. Till piano, hem igen. Till klippning och färgning (400 kr, asvärt), hem igen. Jag är helt död!!! Och nu ska man alltså ha ork till att packa och tänka på allt inför imorn! Jo tjena?

Jag känner mig så stressad och trött just nu. Dock blev jag jätteglad av tre saker när jag kom hem efter klippningen.
1. Familjen hade fixat en supergod kycklingsallad till mig.
2. Familjen gav mig min veckolön och semesterersättning! Mer än väntat.
3. Det kom en hel kör och orkester och sjöng en julsång precis utanför vårt hus!!!

Dock känner jag mig rätt övergiven i all stress. Ben lämnade huset precis och sa att vi ses imorn! Ellie har stängt in sig på sitt rum för att plugga till hennes stora tenta imorn. Så ja... Här sitter jag och vet inte var jag ska börja.

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0