Flyger fram!

Oj oj oj... Vilken dag det varit. Allt pga att bilen inte funkar. Har verkligen blivit mycket motion för mig! Körde en panikartad powerwalk med Lucy ner till hennes nursery (nr. 2, nr. 1 fick vi strunta i för att det inte går att gå dit).

Därefter in till stan och panikartat handla de sista julklapparna. Är dock inte helt klar ännu. Så kanske får handla lite i Sverige också...

Sen gå och hämta Beth, gå och hämta Lucy, möta upp Ellie, gå hem. Därifrån fort in till Bens jobb. Vi missade att se honom som jultomte, vilket hade varit sååå kul. MEN jag fick sitta i ett flygplan!!! Ben visade mig allt. Alla spakar, knappar och you name it. Till skillnad från de svenska piloterna sa han att jag fick ta massa bilder om jag ville!!! :D

Nu väntar snart en brittisk traditionell julmiddag!!! :D

 

 



Kommentarer
Limpan!

Så sjukt häftigt!!! Jag vill också :D

<3

Svar: <33
Julia

2012-12-12 @ 20:16:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0