Invited for dinner!

Oh, vad trött jag är. Tänkte vara lite snäll och erbjuda mig att gå upp med barnen imorse (så att föräldrarna kunde sova ut efter den stora festen)... Men det resulterade ju i att jag blev väldigt trött idag. Men men ;)

Efter att Ellie kommit upp gick jag till gymmet. Känns så skönt att träna! Tycker verkligen om det :) bara 4 ggr kvar på mitt klippkort nu..

På kvällen blev jag inbjuden att äta middag hos Elins familj. Mamman (Sam) var så chockad över att jag inte ätit den måltiden än (de äter den nämligen nästan varje söndag), så hon sa att jag fick komma över och äta med dem. Och mmmm så gott det var!! Det bara smälte i munnen!! Roasted chicken, roasted potatoes och massa grönsaker :) helt underbart!

Efteråt stannade jag och spelade Wii med Cameron. Så roligt och bra motion! Vi spelade boxning, svärdduell, tennis, basket, baseball och Mario kart! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0