Negativ...

Nu är det dags att vara en liten surpuppa igen. Men det här är inte kul. Ni minns att jag sa att jag mådde så dåligt när jag skulle hem? Kände mig illamående, hade nog feber och samtidigt frös jag så att jag skakade.

När jag kom hem blev det värre. Med magont och (ursäkta ärligheten och öppenheten) diarré.

Nu tror jag jag vet vad allt detta är. Minns nämligen att vi åt kyckling på vår engelska julmiddag. Och precis när jag ätit upp säger Beth: "Den här kycklingen är lite rosa..". Great! Så nu har jag förmodligen fått salmonella. Vet inte om det verkligen är det, men alla symtom tyder på det. Ska ju till vårdcentralen och ta spruta imorn så ska kolla upp det då.

Det är inte kul!! Finns ingen medicin eller nåt man kan ta utan det läker av sig självt. Kan dock ta en till två veckor... Så wiie vilken rolig julafton!

Och inte nog med det... Måste tvinga i mig detta: 1 liter vatten som kokat och svalnat, blandat med 6 tsk strösocker och 0,5 tsk salt. BLÄÄÄÄ!! Och ingen mat kan jag äta. Vilken bra diet: Vatten och.... ja vatten.



Kommentarer
Skottland!

Tråkigt att höra att du blivit dåligt :( dubsim såg så mycke fram emot att åka hem! Hoppas du blir bättre snart! <3

Svar: :( precis...tack <3
Julia

2012-12-18 @ 19:00:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0