Nöjd!

Nu kryper jag ned i min rena säng! :)

Jag kollar mig själv i spegeln och ser början på min "extreme makeover!". Nu är mustaschen (även kallad fjunen) borta med vinden (även kallad vaxet). Nu är även ögonfransarna mörka som natten (utan att jag behöver tvätta bort nån mascara!). Lätt värt 100 kr ;) och så smidigt att bara kila 10 meter över gatan för det :D dit lär jag gå igen.

Imorn är jag ledig på morgonen men måste däremot jobba hela kvällen då föräldrarna inte kommer sova hemma. Det är första gången jag är helt själv en natt med barnen. Då måste man ju verkligen gå upp om de vaknar mitt i natten. Därför ska jag ta min skönhetssömn inatt istället! Sov gott ni där hemma.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0