Örebro och Halmstad!

Nu har det hänt mycket på bara några dagar.

Jag åkte hemifrån den 27e för att bege mig till Örebro. Där spelade jag in 3 nya låtar tillsammans med Micke. Blir nog sjukt bra tror jag!! Jag gillar låtarna starkt.

De var så sjukt trevliga och gästvänliga också. Micke hämtade mig från tågstationen, sen bjöd de mig på tacos och sen dagen efter fick jag frukost och sen kycklingpaj som lunch. :) Micke tog sedan bussen med mig till tågstationen och väntade med mig tills tåget gick.

Det var jättekul att sjunga så mycket! Jag tror aldrig att jag sjungit så mycket på så kort tid. Men som sagt blir det nog sjukt bra låtar i slutändan.

Därefter tog jag alltså tåget ner till Halmstad. Inget kan beskriva lyckan att äntligen få träffa Linus efter nästan 10 veckor ifrån varandra! Vi var båda sjukt glada och jag tror inte vi somnade förrän 5 eller något på morgonen. Vi bytte bl.a. julklappar och tog ett bad med mina "glowsticks" från Skottland :D

Kommer bli jobbigt att behöva lämna honom igen... Blir en nästan lika lång period igen som vi måste vara ifrån varandra. Men det klarar vi väl... Det måste vi ju göra.

Nu ska jag njuta av tiden här.. Ta vara på varje ögonblick! :)



Kommentarer
P

Jaj hoppas att Linus inte använde allt i din julklapp samma kväll.
Mysig liten julgran med få paket under den, men det är tanken som räknas.

Svar: Haha, nä då ;) jag hoppas inte du heller gjorde det!
Julia

2012-12-30 @ 17:49:55
Elin

Men pappa.. det är ju inte antalet julklappar som räknas?!

Haha, man badar inte med glowsticks.. dom festar man ju med xP

Svar: Nä precis! Det är ju värdet :P haha nä då ... tanken är det ;)Haha, det gjode vi också!
Julia

2012-12-31 @ 01:25:29
URL: http://cassler.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0