Åhh, världens roligaste utekväll!

Helt stört kul har det varit ikväll. Jag är så glad!

Det började med att jag gick över till Debra för att fira henne. Så sjukt härlig människa. Jag gav henne en presentpåse med massa olika saker (body butter osv), det blev hon väldgt glad av! Sen kom tre andra över och så åt vi pizza och drack vin :D jättehärliga människor!

Därefter drog jag vidare ut för att kolla på "Breaking dawn part 2". Wow vilken film! Tror Elin och jag reagerade mest i hela biosalongen! Skrattade, skrek, grät.. Sjukt bra film!! :D mycket nöjd!!

Efter det gick vi till karaokebaren som ligger precis bredvid. Jag sjöng "Walking in Memphis" :) länge sen jag sjöng nu (förutom alla barnramsor), så rösten var väl inte på topp! Men skit samma, det var kul :D

Sen träffade vi ett härligt gäng att prata med efteråt :) Hahaha bästa var när en kille tittar på Anna och säger: "Hungary..." för att typ få det att smälta in att hon är från Ungern... Och Elin utbrister "Well eat something then?!" XD jag har ont i magen från allt skrattande!!

Och det bästa var: jag gjorde inte av med ett enda öre ikväll! :p

 

 

 



Kommentarer
Mamma

Det låter som en höjdarkväll! Härligt att få skratta riktigt mycket :D
Det var roligt att höra dig sjunga på fb, jag tyckte det lät riktigt bra!
Var bion gratis eftersom du inte gjorde av med några pengar?

Jag hade oxå en toppenkväll på Hallunda igår. Dansade till Barbados för första gången. Dom var duktiga! Sångaren var väldigt ung, i din ålder skulle jag tro.

Svar: Ja! Skrattar ALLTID när jag är med Elin :D haha jag börjar bli stammis där nu! Anna betalade bion eftersom jag bjöd henne förra gången :) Åhh vad kul med dans! :)
Julia

2012-11-17 @ 12:07:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0