Dricks!!

Det lönade sig att städa lite grann! De gav mig 50 kr i dricks för det. Så jag fick ca 350 kr för ikväll :) eller jag fick 450 eftersom de råkade ge mig fel sedel, men jag ska ge tillbaka 100 kr.

De frågade även om jag ville stanna och dricka vin med dem, så det gjorde jag. Kändes väldigt vuxet! De hade nämligen med sig två andra par hem (så då var de nog glada att det var städat). Det var mycket trevligt att prata med alla. Dock kände jag mig lite halvmobbad där jag satt mitt bland alla klädd i jeans och tjocktröja då alla andra var fint sminkade och hade balklänningar!

Jag tycker om dem väldigt mycket! Debra känns som en kompis. Hon sa att jag gärna fick komma över nån kväll och dricka te eller vin med henne :) och de kommer förmodligen vilja använda mig igen som barnvakt. Wiho, kul! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0