Egen pedikyrbehandling

Åhh så skönt! Har precis tagit ett långt och härligt bad! Passade på att ta hand om mina stackars små tår då också.

Doktorn har ju sagt till mig att jag ska lämna in en bit av min skadade tånagel.. För att se om den är infekterad. Så jag passade på att klippa, fila och måla tånaglarna efter badet (eftersom de inte är lika hårda då). Och jag lyckades få mina hopplösa fötter rätt fina faktiskt. Och min tånagel gör inte lika ont nu när jag fixat dem!

När jag tänkte fota mina fossingar upptäckte jag att fötter i allmänhet är rätt fula. Spelade inte roll vilken vinkel jag hade, de såg alltid lika äckliga ut. Minst äckliga såg de ut när jag hade fötterna i luften mot lampan... Så det fick det bli ;)



Kommentarer
P

Tur att du har fötter med tår, för annars skulle du inte kunna gå, så var happy.

Svar: Ja du.. Vad säger man om dina konstiga kommentarer? Ja, jag ska försöka se det positiva. :p
Julia

2012-11-16 @ 17:27:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0