En till au pair och en till pannkaka!

Elin och jag gick in till staden idag för att träffa den tyska au pairen Lisa. Vi visade henne runt i staden och åt på "the pancake place". Hahaha servitrisen tjuvlyssnade på vår konversation om att vi kanske skulle vidare till starbucks och dricka kaffe och choklad. Så helt plötsligt från ingenstans dyker hon upp och ba: "vi har mycket godare än starbucks". Haha vi började skratta och bestämde oss för att stanna där när vi ändå var där.

Lisa var trevlig. Lite tyst kanske, så man vet inte riktigt vad hon tyckte om oss och om hon tyckte att det var trevligt. Men jag hade trevligt iaf.

Jag bokade även in en instruktör på gymmet. Så jag ska dit imorn och börja hårdträna nu :)

 

God jul från Elin ;) fick bli en bild på Elin... Vill inte skrämma iväg stackars Lisa med bilder på första träffen :p

 

 



Kommentarer
Elin

Skulle nog älska de där pannkakorna!

Svar: Jaa!! Jag måste ta dig dit när du kommer och hälsar på :D
Julia

2012-11-18 @ 21:28:44
URL: http://cassler.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0