Exhausted!!

Kan inte beskriva hur trött och seg jag varit idag. Fick inte den sömnen jag behövde eftersom Lucy vaknade vid 02.00 och därefter höll oss alla vakna med jämna mellanrum hela natten! Så på morgonen var jag trött och sjuk. Jag kunde dock gå och lägga mig och sova några timmar till eftersom Ben och Ellie tog barnen till skola respektive dagis.
 
Så idag har jag inte gjort alls mycket. Men guess what? Jag bokade en tid för svensk massage nästa måndag!! 30 minuter för bara 13.50 pund! Otroligt billigt och ska bli så otroligt skönt!! Jag är inte van att bära barn hela dagarna så min rygg har tagit rätt mkt stryk :/
 
För att visa hur utmattad jag varit idag får ni lite gamla bilder: 
 
 
 


Kommentarer
Mamma

Min stackars flicka! Hoppas du snart blir pigg o frisk igen. Vad skönt att du kunde ta det lugnt idag.
Bra att du unnar dig massage, men tänk på att man inte ska ta det om man är sjuk.

Är massören eller massagen svensk?

Härliga slapparbilder :)

Krya på dig kramar från mamsen

Svar: Tack! Nä jag hoppas på att vara frisk tills på måndag! :) nej jag tror inte den är svensk.. Det är bara stilen ;) svensk massage är tydligen rätt populärt :)
Julia

2012-11-07 @ 22:05:39
Elin

Stackare.. men massage. det väger ju klart upp. Jag vill också ha!

Haha, älskar btw att det alltid bara finns slapparbilder på mig..

Svar: Ja jag ser verkligen fram emot det!! :D Haha ja, så himla rolig. Så trött att du somnar på hårda hallgolvet XD
Julia

2012-11-08 @ 02:03:25
URL: http://cassler.blogg.se
Mormor

Var bilderna från en julafton på Storängsvägen? Det är något att se fram emot!! Hoppas du snart blir bra igen! Du får sova dej till hälsa! Puss puss!

Svar: Ja, den ena bilden i alla fall. Ja, det ser jag fram emot!!! :D Ja, sova löser det mesta :) puss
Julia

2012-11-08 @ 11:49:43
P

Jag kommer inte ihåg att vi hade det så tråkigt på julafton och jag undrar om det beror på hustomten.

Svar: Tråkigt? Mysigt var det ju. Men jag har inget minne av detta heller i och för sig...
Julia

2012-11-09 @ 16:59:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0