Girls night!

Trevligt med en liten hemmakväll med Ellie och två "väninnor" till henne. En av dem är väldigt bra på "allt möjligt". Manikyr, pedikyr, vaxning osv. Så ikväll gjorde de en soldusch i vårt kök och manikyrbehandling i vårt vardagsrum.

De ska nämligen på någon bal på lördag. Själv gjorde jag inget eftersom jag ska vara hemma och se efter deras barn då. Ja, jag ska se efter 3 barn på lördag. Både "mina egna två" och en extra. Förhoppningsvis är det inget problem eftersom alla lär sova och förhoppningsvis får jag massa extrapengar för det. :)

Jag ska dock gå till Susie (hon som kan allt möjligt) senare för att färga ögonfransarna och vaxa överläppen. Ja man får ju panik av att vara med barn som är så ärliga. Inte nog med att Esther där hemma i Sverige påpekade att jag hade en mustasch... Nu har även Beth påpekat det: "Are you starting to grow a mustache?". Man ba: "Japp, det var planen det... Odla en mustasch... Nej tack! Den ska BORT!"

Kvällens bästa var när Ben och en kompis till Ben kom hem 10 minuter innan "väninnorna" skulle komma. Och Ellie säger "Ni måste ge er iväg genast, det kommer hit tjejer och vi kommer att vara nakna snart!!".... Hur gärna tror ni de ville gå sen? Hahaha, oj vad vi skrattade! Kompisen blev rätt chockad, men Ben visste ju om det redan. Som tur var var de redan på väg bort, men hade nog gärna velat stanna!

 



Kommentarer
Elin

Gah! Barn är så elakt ärliga ibland.. Tur att jag inte stöter ihop med några här nere så jag slipper få pikar på utseendet. Haha, typ.. varför har du pärlor på tänderna? Btw.. det är en person på typ 30 i en av mina klasser som har tandställning och typ kör varannanmönster. Jag menar.. 30? Kan man inte hålla sig till en färg åtminstone!?

Svar: Hahahaha just ja!! XD what? Men hallå, färger är kul! Det var det roligaste jag visste att byta färger XD
Julia

2012-11-30 @ 03:11:57
URL: http://cassler.blogg.se
Elin

Och superfina naglar! Hon måste vara duktig :D

Svar: Ja, rött under och guldet glitter på toppen! Jag ser fram emot att fixa mig :)
Julia

2012-11-30 @ 03:12:29
URL: http://cassler.blogg.se
Mamma

Det du har på överläppen stavas FJUN o inte mustasch!

Svar: Jaha ja, men barn är inte bäst på att stava vet du! :p
Julia

2012-11-30 @ 12:48:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0