Gott nytt år!!! Eller var det valborg??...

Härlig dag. Först en promenad på två timmar in till Lossiemouth med Elin och Anna. Därefter en välförtjänad lunch på en restaurang där. Efter det tog vi bussen hem.
 
Föräldrarna bad mig att vara barnvakt ikväll eftersom de skulle gå på bio. Jag ville dock gå och fira "Guy Fawkes Night" så jag och Lucy begav oss dit! Både brasa och raketer, så det kändes som både nyår och valborg på samma dag! Till skillnad från vår majbrasa har de dock en halmdocka på toppen av brasan som ska föreställa mannen Guy Fawkes.
 
Så sjukt mycket folk och riktigt svårt att ta sig fram med en barnvagn. Lucy blev lite rädd för raketerna och började gråta.. Men hon lugnade sig då jag frågade vilka färger hon kunde se.. Sen satt hon för sig själv i vagnen och konstaterade: "Green... Yellow.... Red" :)
 
 


Kommentarer
Elin

Haha, söt..men det var ju ett bra knep :)

Svar: Ja, jag är glad att det funkade XD
Julia

2012-11-04 @ 04:20:08
URL: http://cassler.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0