Hard work work

Nu banne mig är det hårdträning som gäller! Nu har jag betalat ca 600 kr på gymmet inom två dagar bara!! Men nu har jag i alla fall ett klippkort så att jag kan gå 9 ggr till ;) tanken är att använda upp dem innan jul!

Nu får jag dock leva på 30 kr resten av veckan... Hmm aja! Jag gillar gymmet. Idag var jag där en rätt dålig tid dock. Var FULLT med gamlingar eftersom det var någon slags gemensam träning för dem. Men det var lite kul att se också, de var rätt söta ;)

 

Riktigt konstig inställning jag hittade på mobilen. Men tyckte att bilden blev rätt cool ;)



Kommentarer
Snyggingen

Du är så sjukt duktig min snygging!! Go hard! <3

Svar: Hehe <3 du är min motivation!
Julia

2012-11-20 @ 20:51:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0