Normal?!

Jaha nu har man äntligen fått svaret om min tå. Jag ringde för att fråga om de fått in resultaten på tånageln.. Varpå jag får svaret: "Yes, it has arrived... and it's normal!" Sen strax efter la hon på. Jaha tack för den hjälpen liksom XD now what? Den gör ju fortfarande ont liksom. Är det bara att uthärda nu som gäller eller? Aja...

Idag har jag hur som helst börjat julhandla! Många att köpa presenter till, men jag hoppas ni blir glada. Alltid lika svårt att hitta de perfekta julklapparna.

Det är helt sjukt nära nu till jul och tills jag kommer hem! Lite drygt 2 veckor tills jag är hemma i Sverige!! Känns hur kul som helst även fast jag trivs här.



Kommentarer
Mormor

Hoppas det blir bra med tån! Annars får du väl återkomma! Ge dig inte! Vad önskar du dig själv i julklapp då? Du vet hur svårt jag tycker det är. Och pengar är ju inte precis så spännande. Det skall verkligen bli roligt att träffa hela familjen i jul. Det ser Morfar och jag fram mot! Puss och kram!

Svar: Ja.. Det hoppas jag också. Annars ska jag he morfar dåligt samvete över att ge mig en skadad tå för livet. Vet du, i år är jag bara jätteglad över att få träffa alla, så det materiella spelar absolut ingen roll!
Julia

2012-11-29 @ 16:35:07
P

Hej Julia. Vi har fått vinter här hemma, snö och minusgrader. Du ville ju åka pulka så jag hoppas att snön ligger kvar till jul.
Du behöver inte känna press att köpa julklapp till mig, jag är nöjd med att ni kommer hem och firar jul.

Svar: Jag har sett massa bilder på det!!! Härligt!!! Hoppas verkligen det ligger kvar. Jag är jätteglad över att få komma hem också! Men din julklapp är en av de få som jag redan påbörjat!! :)
Julia

2012-11-29 @ 17:04:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0