Nostalgi

Vet aldrig om föräldrarna vill vara själva nere i vardagsrummet eller om de tycker att det är trevligt att jag kommer ner och sätter mig. Men idag gick jag iaf ner, tog mig en kopp te och satte mig i vardagsrummet.

Efter ett tag kom vi in på deras bröllop (som var för ca 8 år sedan). Så det slutade med att de tog fram det stora albumet (och jag skojar inte, jag menar verkligen STORA)! Jättekul att sitta och kolla på bröllopsfotona! De var så fina :)

Så rätt trevligt att de pratar med mig när jag kommer ner. Man känner ju sig lite osocial om man bara sitter på rummet.

Här får ni en otroligt rolig bild som inte har nåt med inlägget att göra XD



Kommentarer
Elin

Haha, ja tänkte på dig när jag såg den bilden xD

Svar: Haha för att jag är blek eller för att jag är i Skottland? ;) haha underbar bild!
Julia

2012-11-23 @ 00:09:04
URL: http://cassler.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0