Nyckeln till min framgång!

Har varit iväg i 4 timmar! Sitter nu helt slut i soffan.

Idag har varit en riktig träningsdag!! Ben kollade på mig konstigt när jag kom upp imorse och gjorde mig redo för att gå till gymmet. Han sa: "Are you seriously going to the gym after a night out?"... Vilket var exakt min tanke också när jag vaknade imorse. XD men men, jag hade ju bokat och betalat så.... Japp ;)

 

Jag tog en promenad ner till gymmet för att få min introduktion om alla maskiner osv. Så när jag kom till gymmet möttes jag av en trevlig kille i receptionen som var min (och två andra killars) instruktör. Han visade mig först omklädningsrummet och sen fick jag fylla i lite papper. Därefter fick jag en nyckel! På den nyckeln fick jag ett personligt träningsprogram!! :)

Så gick vi in i gymmet för att kolla på maskinerna. Killarna var lite mer erfarna än jag.. Så de fick klara sig på egen hand efter bara typ 10 minuter. Själv blev jag nästan rundvisad i en timme, haha! Men nu har jag stenkoll på maskinerna i alla fall :)

Efter rundvisningen fick jag träna på egen hand. Kändes mycket bra och jag älskade verkligen nyckelkonceptet. Ansluter man den till en dator så kan man se hela sitt program (vilken maskin man ska gå till härnäst och hur länge osv), hur många kalorier man förbränt totalt, distansen osv! Den räknar alltså ihop sammanlagda övningar på hela dagen :) och när man kommer till maskinerna startar de automatiskt på ens eget program! Och ens namn kommer upp på displayen!

Jag är riktigt fascinerad faktiskt. Så nu ska jag börja hårdträna :) Förhoppningsvis kan jag gå tillsammans med Elin :)

 



Kommentarer
Linnea H

Gud vad ambitiöst och roligt!! Önskar att de hade D i Sverige!! :D

Svar: Ja, jag har aldrig varit ett fan av gym... Men här borta är jag det!! :D
Julia

2012-12-03 @ 13:19:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0