Otroligt!

Kan inte fatta hur vi alltid lyckas få såna underbart roliga kvällar vart vi än går. Idag gick vi till karaokebaren igen. Jag sjöng två låtar "Dancing Queen" och "karma kamelion". Haha, det spårade ut lite på sista låten. Först kom en kvinna upp på scenen och dansade med mig och stal mikrofonen från mig (jag skrattade bara dock). Sen hällde nån ett helt glas öl över Elin och våra kläder... Inte så kul!

Vi gick vidare till nattklubben ett tag innan vi åkte hem. Sjukt kul! Vi träffar alltid massa roliga människor!! Elin är världens mest härliga människa och vi båda är väldigt, väldigt glada över att vi har varandra!! Allt blir så mycket roligare när man har vänner! :)<3

Nu måste jag sova inför min gyminstruktion imorn!!



Kommentarer
Mamma

Ja, Elin o Julia brukar ju vara en oslagbar kombination!!
Inte så kul att bli dränkt i öl, förstår jag. Fast det ska ju vara bra får håret sägs det ;)

Svar: Ja, helt klart! Det var nog därför vi klickade från första sekund! Inte kul alls... Alla mina kläder stinker! Fick inget i håret... Jag var uppe och sjöng när det hände.
Julia

2012-11-18 @ 12:51:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0