Really, truly, seriously...

... I had a lovely day today!
 
Har verkligen varit borta hela dagen idag. Inte sett varken pappan eller barnen på hela dagen. Jag har nämligen spenderat denna Lördag med underbara lilla Elin ;) Och åhhh så mycket vi har skrattat! Tror nog att magrutorna kikar fram snart.
 
Dagen började med att jag gick hem till henne och spelade Wii med Cameron (killen hon ser efter). Riktigt kul och svettigt. Därefter gick vi in till staden och åt på "The pancake place". Mmmm, otroligt gott. Dit lär man återvända. Grädde, glass, sirap, persikor för min del och marshmallows, chokladsås och glass för Elins del. Och sen fanns det många andra alternativ.
 
Efter lite shopping i staden (och ett panik toabesök på starbucks) återvände vi till Elins hem. Där kollade vi på film hela kvällen. Twilight, New moon, Eclipse! Sen blev det för sent så Breaking Dawn del 1 får bli nån annan dag snart... Vi håller nämligen på att ladda upp inför den sista filmen som släpps snart: Breaking Dawn del 2!!! Det blir bio då.
 
Här följer lite foton (pannkakorna kanske inte ser goda ut, men trust me: det var dem!! Och sen fick jag en lite halvt oseriös bild på Elin... Jag påpekade att jag faktiskt måste ha en bild på henne så att folk inte tror att jag sitter här och hittar på massa lögner om låtsaskompisar.. Jag behöver bildbevis!!!)
 
 
 


Kommentarer
Snyggingen

Oooh ser galet gott ut! Vad nice med en riktig filmkväll!
Puss på dig

Svar: Det var det :D synd att vi missade det när du var här <3 jag älskar filmmaratons!!
Julia

2012-11-11 @ 12:27:46
Elin

Jag vill också gå dit när jag kommer och hälsar på! Hahaah, och ja bildbevis krävs! xD

Svar: Ja!!! Så mycket jag vill visa när ni kommer hit!!! :D
Julia

2012-11-11 @ 18:45:12
URL: http://cassler.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0