Sjuk, böcker

Har inte varit helt frisk idag.. Täppt, snuvig, hostig. Har dock bara behövt jobba i typ en halvtimme, riktigt snällt av familjen.

Jag körde Lucy till dagiset och sen städade jag upp lite i huset. Därefter har jag vilat, läst böcker, kollat upp lite engelskakurser och sånt (och så var jag ju till doktorn innan).

Har läst ut en bok redan "love lessons" och nu har jag lånat fler! Var länge sen man kunde välja själv vilka böcker man ville läsa, de senaste åren har det bara varit obligatorisk läsning.

Har tre böcker på g. Den första jag läser är tydligen en liten bok i serien twilight. Det är från den tredje boken eclipse men från Brees perspektiv. Jag hade aldrig hört om den, så jag var glad när jag hittade den :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0