Stammis?

Nu har jag varit hos doktorn igen. Har pratat om mina eksem och om min tå. Fick nåt utskrivet för eksemen som jag ska gå till apoteket och hämta ut. Men för tån måste jag komma tillbaka IGEN!

Man blir ju tokig. Jag måste klippa av en bit av tånageln och lägga i ett provrör. Sen ska de skicka in den och se om den är infekterad. Sen måste jag vänta 2 veckor på svaret... Hur ofräscht som helst! Och jag måste ta av mitt nagellack också när jag ska klippa. Argh, då måste jag köpa nytt nackellack att måla på, jag vägrar gå utan.

Förbaskade tå! :( hon sa att eftersom den var skadad inne vid roten kommer jag förmodligen aldrig få en normal tå som växer ut. Suck.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0