Trevligt!

Jag tycker att det är mycket trevligt att umgås med alla mammor här. De är väldigt roliga. Känns lite som "sex and the city" med massa skvaller osv.

Idag var jag på "mums and tots" i Lossiemouth igen (som vanligt varje fredag). Och dagens diskussioner var verkligen roliga. Bland annat beskrev de för mig hur svårt det var att göra saker när man är gravid. Typ måla tånaglarna eller ens nå ner till fötterna, omöjligt tydligen. Haha mycket skratt blev det iaf! Kul :)

Hayley gav mig även numret till en billig frisör. Bara typ 400 kr för både klippning och färgning. Så dit kanske jag ska gå :)



Kommentarer
Mamma

Härligt med mycket skratt :D
Ja, passa på att gå till frissan där. Här hemma får man ju ge mer än dubbelt så mycket!
Hoppas de är bättre än det där erbjudandet du tog på groupon bara :P

Svar: Ja, det är dyrt här också egentligen. Men den här tjejen klipper hemma hos sig, därför är hon billigare :)
Julia

2012-11-23 @ 17:38:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0